کلاس ۲۰۲:

در هفته گذشته ما یک جلسه گروهی داشتیم که در آن یک بارش فکری راجع به راه حل های پیش نهادی داشتیم و سپس راه حل ها را یادداشت کردیم.

ما توانستیم برای مشکلمان تعدادی راه حل های پیشنهادی ارایه دهیم

مسول مالی در حالانتخاب کم هزینه ترین و در عین حال موثر ترین راه حل را انتخاب می کند

مسول مستند سازی در حال آمار جلسات را دارد

مسولین دیگر هم دارند به مسول مالی کمک می کنند

عرشیا ملازینلی

کلاس ۲۰۱:

طبق تصمیمات گروه:

موضوع:دستشویی طبقه ی دوم

اعضای گروه:

بهزادمهر امیریان

محمد صادق فتوحی

پوریا ملکی

پدرام صادقیان

علی پاشا منتصری

۱_ اضافه کردن به مسولین مدرسه

۲_ درست کردن هواکش توالت

۳_ اضافه کردن دستمال توالت

۴_ بازکردن قفل دستشویی

۵_ درست کردن قفل دستشویی

دلایل:

۱_ همیشه همه ی نقاط مدرسه تمیز می شود به جز دستشویی ها پس یا باید کارکنان جدید بگیرند و یا به کارکنان بیشتر پول دهند.

۲_ چون هر دستشویی گاز متان زیاد است پس باید هواکش داشته باسد ولی هواکش توالت خراب است.

۳_ در هر دستشویی ای برای خشک کردن دست بپه ها از دستمال استفاده میشود ولی دستشویی دستمال ندارد.

۴_ درب دستشویی طبقه دوم همیشه قفل است و هیچ گاه حق استفاده از آن را نداریم و زمان هایی که هوا سرد است باید تا حیاط برویم و در آن هوای سرد کارمان را انجام دهیم.

کلاس ۲۰۲:

نام مستند ساز:علی پورحاجی

در این هفته در گروه وظایف تقسیم شد.

آیین دوستی =مسئول ارتباطات

علی پورحاجی=مستند ساز

اگاه ابراهیمی=مسئول مالی

ملکی نژاد و علی صارمی =ایده زن های گروه

در این هفته گروه ما به این نتیجه رسیده که اگه بشه یک فن در ازمایشگاه زده بشه.

و یا حداقل خوش بوکننده.

که احتمال این هم وجود دارد فیلتر هوا هم جزو الویت ها قرار بگیرد.

کلاس ۲۰۲:

راه حل های انتخابی برای مشکل کتابخانه:

 ارائه لیستی از E-Book های موجود در کامپیوتر کتابخانه، روی قفسه های مختلف بخورد و بچه ها با نوشتن شماره E-Book مورد نظر روی کاغذی و تحویل دادن آن به همراه فلش، E-Book مورد نظر را دریافت کنند. یکی از مزیت های این طرح این است که کتابخانه دیگر نگران برگرداندن کتاب نیست و خود دانش آموز هم می تواند تا هر موقعی که خواست، -E Book را نزد خودش نگه دارد. برای E-Book می توان از عناوین زیادی کمک گرفت. چه انگلیسی چه فارسی و در هر زمینهای.

 نرم افزار کتابدار: نوشتن نرم افزاری که هم بچه ها و هم مسئول کتابخانه بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

 قابلیت هایی که می توان برای بچه ها گذاشت: سفارش و رزرو آنالین کتابی از کتابخانه از روز قبل، مشاهده لیست کتاب های کتابخانه بر اساس تعداد صفحه و …، گرفتن امتیاز بر اساس تحویل خالصه کتاب ها و معرفی کتابخوان برتر، امتیاز دادن به کتاب ها، …

قابلیت هایی که می توان برای مسئول کتابخانه گذاشت: مشاهده لیست کتاب های قرض گرفت شده، اضافه و حذف کردن کتاب قرض گرفته شده به لیست، مشاهده لیست کسانی که کتاب قرض گرفته اند، پیدا کردن سریع مکان کتاب بر اساس عنوان و موضوع و …، دادن امتیاز به کتابخوان های برتر.

کلاس ۲۰۲:

با سلام
گروه ما در این هفته فعالیت نسبتا مناسبی داشته ما در طول این هفته با پرس و جو هایی که کردیم فهمیدیم که ازمایشگاه شیمی بسیار مناسب بوده و فقط امکانات آن تنظیم نشده اند.
و با تنظیم آن ها می توان به شرایط ایده آل رسید.
فیزیک را هم از نظر دیوار ها قرار شد چند پوستر جذاب را به دیوار ها بزنیم تا بچه ها احساس بی حالی و غمگینی نکنند.
تنها آزمایشگاهی که هیچ کاری نکردیم زیست بود که همان ایده ی قبلی بوده است که تمیز کنیم.
با تشکر علی پورحاجی…

کلاس ۲۰۳:

هزینه راه حل ها مشکلات حیاط مدرسه
هزینه ی چمن کاری دور درخت ها چمن بکاریم تا آب را جذب خود کند ۱٫مشکل گودال های دور درخت که در موقع باران تبدیل به گِل می شود
یک چاه باز کن (ممکن است بعضی از هم گروهی ها چاه باز کن داشته باشند و نیازی به هزینه ندارد) در واقع تجمع آب بخاطر این است که چاه بسته شده بنابراین ما فقط به یک چاه باز کن نیاز داریم ۲٫چاله ی آبی که در حیاط بیشتر اوقات بوجود می آید
  یک در برای فنس بگذاریم که کلید داشته باشد و کلیدش دست یکی از بچه ها یا سرایدار باشد ۳٫مشکل فنس که اگر توپ ما در آنجا بیوفتد دیگر نمی توانیم بیاریمش